قالیشویی ساوین چطوره

قالیشویی ساوین چطوره

 

قالیشویی ساوین یک قالیشویی معتبر در تهران با شعبات مختلف در شمال ،جنوب شرق و غرب تهران همواره در خدمت همشهریان عزیز است.

شاید برای شما این سوال پیش بیاید که:کار قالیشویی ساوین چطوره؟

قالیشویی ساوین به مدت سی سال مداوم است که به مشتریان خود ارائه خدمت می‌نماید و همهء مشتریان ثابت و قدیمی هستند، این نشان دهندهء آنست که علاوه بر لطف مشتریان کار این شرکت قالیشویی هم درست و واقعی است.

سوال دیگری که ممکن است برای شما پیش بیاید این است: نحوه کار قالیشویی ساوین چطوره؟

قالیشویی ساوین خدم ماتش را از درب منزل شما اغاز می‌کند. شما چه با ثبت تماس اینترنتی و چه با تلفن درخواست شستشوی قالی را ارائه می‌دهید و کارکنان شرکت برای تحویل گرفتن فرش خدمت شما می‌رسند وبا ارائه قبض فرش را از شما دریافت می‌کنند. روی این قبض مشخصات کامل فرش شما درج می‌شود تا هنگام تحویل مشکلی پیش نیاید.قالی به شرکت در هر گوشه شهر می‌رسد. چنانکه قبلا گفته شد شعبات مختلفی در مناطق متفاوت تهران ارائه خدمت می‌کنند.

وقتی فرش به شرکت می‌رسد گروهی وظیفه دارند کار غبار تکانی فرش را انجام دهند . بعد از غبارگیری حتما مواد چسبیده به پرزهای آن را جدا می‌کنند.  جدا سازی پرزها به این دلیل صورت می‌گیرد که مواد چسبیده به الیاف آب جذب می‌کنند و در دراز مدت باعث می‌شوند الیاف کپک بزند و یا بپوسد. مرحله بعد مرحله از بین بردن لکه‌های روی فرش است. فرش‌ها در دراز مدت با مواد متفاوتی اغشته می‌شوند.وظیفه برخی از کارکنان شرکت این است که نوع لکه‌های روی فرش را تشخیص داده و مادهء از بین برندهء آن را بکار برد تا لکه به گونه‌ای پاک شود که به الیاف و رنگ فرش اسیبی نرسد. بعد از آن نوبت شستن فرش می‌شود. فرش‌ها با ماشین شسته می‌شوند و با ماشین آبگیری می‌شود سپس در جایی کمی بزرگتر از سطح خودش اما کاملا مسطح پهن می‌شود تا به طور صاف خشک شوند. هنگام خشک شدن فرش باید دقت کرد که فرش زیاد در آفتاب نماند زیرا خود آفتاب یک رنگ بر طبیعی است و به اصطلاح فرش را بور می‌کند.بعد از خشک شدن فرش به شما اطلاع داده می‌شود تا زمان تحویل فرش مشخص شود.

این نحوه کارشرکت فرش ساوین است. با خدمات شرکت قالیشویی فرش ساوین درصد زیادی از رضایت شما تضمین خواهد شد.

قالیشویی ساوین چطوره

قالیشویی ساوین چطوره

اخبار مرتبط

  •   نوشته شده توسط :  
  •   دسنه مطلب :   اخبار
  •   تاریخ انتشار :  2018/12/28