قالیشویی غرب تهران

قالیشویی غرب تهران

هرساله، نزدیک عید که میشود، کار و کاسبی قالیشویان رونق می گیرد و حسابی سرشان برای شستن انواع فرش های مشتری شلوغ می شود. ازاین رو، شاهد افزایش تبلیغ انواع قالیشویی ها چه به صورت تراکت، اس ام اس و برچسب های کوچک برروی دیوار و غیره هستیم. اما همیشه این سوال برای مشتریان وجود دارد که قالیشویی مجاز را چگونه تشخیص دهیم؟ کدام قالیشویی در ارائه خدمات کیفیت بهتری نسبت به بقیه دارد؟
متاسفانه در چنین روزهایی، افرادی هم اقدام به ایجاد شرکت های قالیشویی صوری می کنند و بعد از دریافت فرش ها،  آن ها را برنمیگردانند و بعد از چند وقت که تعداد فرش و قالی ها به مقدار قابل توجهی رسید، شرکت خود را نیز تخلیه می کنند. براساس گزارش های پلیس و اتحادیه، شکایت های زیادی در این خصوص از شرکت های صوری نیز در نزدیکی های ایام عید نیز ثبت می شود. پس باید چه کاری انجام داد که در دام این افراد و موسسات کلاهبردار نیافتیم؟ در ادامه چند راهکار را برای شما بیان می کنیم که با کمک آن ها بتوانید قالیشویی مجاز را از غیر مجاز تشخیص دهید :

  1.  اولین راه بررسی سایت اتحادیه قالیشویان شهرتان است.  همچنین می توانید با تماس از اتحادیه درخصوص کیفیت و شکایت های ثبت شده آن ها سوالاتی کنید. به هرحال شوخی نیست که قالیشویی غرب تهران یکی از قالیشویی هایی است که نام خود را در اتحادیه ثبت کرده و در این حرفه با مجوز رسمی خود شروع به کار کرده است.
  2. در صورتیکه کیفیت و انجام به موقع تعهدات برایتان خیلی اهمیت دارد شرکتی را انتخاب کنید که خود دارای کارخانه قالیشویی باشد و خود راسآ کار شستشو را انجام دهد . سپردن کار به دست دفاتر قالیشویی که خدمات خود را توسط سایر کارخانجات انجام میدهند ممکن است همیشه با کیفیت مورد نظر شما انجام نشود.
  3. از دوستان و آشنایان که خود به تازگی فرش خود را به یک قالیشویی مجاز داده اند، آدرس یکی از آن ها را بگیرید. حتما در خصوص کیفیت و خدمات آن ها سوالاتی بپرسید که در این راستا قالیشویی غرب تهران توانسته نام خود را در بین دوستان و آشنایان زبان زد کند و این تنها یک نام نیست بلکه یک انتخاب بهتر است.

فرش ها باید به طور منظم تمیز شوند اما نه در منزل و توسط خودتان، اما چرا؟ دو دلیل اصلی وجو دارد. اول اینکه شما نمی توانید فرش خود را به طور کامل تمیز کنید، دوم اینکه ممکن است در بلند مدت به تار و پود فرش آسیب برسانید. امروزه با افزایش تکنولوژی های فراوان همچنان برخی از مردم با استفاده از روش های قدیمی که در گذشته کاربرد داشت بهره میگیرند که به هیچ وجه توصیه نمیشوند.

دلایل متعددی وجود دارد که چرا تمیز کردن فرش از خانه حذف شده است. اما مهمترین آن ها تمیز کردن همین گرد و خاک های موجود در تار و پود فرش قبل از شستشو است ، همچنین هیچ وقت شستن فرش توسط خودتان با استانداردهای تعیین شده نسبت به ماشین آلات تخصصی مطابقت ندارد. در واقع شستن فرش در منزل میتواند آسیب بیشتری برساند تا تاثیر مثبت بگذارد. قالیشویی غرب تهران با تمام ماشین آلات پیشرفته خود و با استاندارد های موجود برای شستن فرش بهترین گزینه برای انتخاب است و این شستن فرش را و دیگر امور مربوط به فرش را اعم از رفوکردن ، لکه برداری ، رنگبرداری و …. را با دقت هر چه تمام انجام می دهد.

قالیشویی غرب تهران

قالیشویی غرب تهران

اخبار مرتبط

  •   نوشته شده توسط :  
  •   دسنه مطلب :   اخبار
  •   تاریخ انتشار :  2018/01/11